ΠΡΩΙΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟ MAXIMUM – Personal Trainer Mykonos Christina Kalopita
Site Overlay

ΠΡΩΙΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟ MAXIMUM

 

ΠΡΩΙΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟ MAXIMUM

 

Η personal trainer ανήκει στην κατηγορία αυτών που λέει «το πρωί φάε σαν βασιλιάς». Είμαι υπέρμαχη της κατανάλωσης πρωινού γεύματος ακόμη κι αν απέχει λίγη ώρα από το κυρίως γεύμα. Αν μιλάμε δηλαδή για περίοδο διακοπών που ξυπνάς πιο αργά μην παραλείψεις το πρωινό γεύμα, απλά φρόντισε το επόμενο (πχ το μεσημεριανό σου) να απέχει από μισή ώρα και πάνω.

Το πρωινό γεύμα παρέχει τα απαραίτητα συστατικά στον οργανισμό σου, όπως είναι οι βιταμίνες, τα ιχνοστοιχεία και οι φυτικές ίνες και βοηθάει στο να κατανεμηθούν με το σωστό τρόπο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ακόμα βοηθάει στο να μην καταναλώσεις ανθυγιεινές τροφές στα επόμενα γεύματα και θα σου μειώσει την όρεξη για μεγάλες ποσότητες φαγητού αργότερα. Αυτό συμβαίνει γιατί με το να φας ένα υγιεινό πρωινό θα εμποδίσεις τις έντονες διακυμάνσεις στα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα σου. Τέλος, με ένα θρεπτικό πρωινό θα έχεις ενέργεια και αποδοτικότητα στις δραστηριότητές σου.

Η personal trainer θα σου δώσει τώρα μερικές προτάσεις για πρωινά γεύματα κι εσύ μπορείς να προτιμήσεις αυτές που σου αρέσουν περισσότερο.

  • Φυσικός χυμός πορτοκάλι με 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης και 2 φέτες γαλοπούλα
  • 1 αυγό βραστό με 1 φέτα ψωμί πολύσπορο και 1 φρούτο επιλογής
  • 1 τοστ με γαλοπούλα και τυρί και 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου
  • 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με 1 κουταλιά ξηρούς καρπούς, 1 κουταλιά αποξηραμένα φρούτα και 1 κουταλιά μέλι
  • 2 φέτες με φυστικοβούτυρο, μέλι και κανέλα
  • Ομελέτα με 3 αυγά (2 κρόκους και 3 ασπράδια) και λαχανικά και 1 φέτα φρυγανισμένο ψωμί ολικής άλεσης
  • Κουακερόπιτα με : 2 αυγά (ασπράδια) , βρώμη 50γραμμάρια, 2 μικρές κουταλιές μέλι και κανέλα
  • Βρώμη με γάλα χαμηλών λιπαρών και λίγο μέλι
  • 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με 2 φρούτα επιλογής και 1 κουταλιά λιναρόσπορο
  • 3 φρυγανιές με cream cheese χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα και ντοματίνια

*Για περισσότερες συμβουλές για άσκηση και διατροφή, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου.


PERSONAL TRAINER MYKONOS CHRISTINA KALOPITA PERSONAL TRAINER MYKONOS CHRISTINA KALOPITA PERSONAL TRAINER MYKONOS ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΛΟΠΗΤΑ PERSONAL TRAINER MYKONOS ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΛΟΠΗΤΑ